Webshop tulajdonosa és üzemeltetője
- Cég neve: ScanDer Kft.
- Székhely: H-1146 Budapest, Thököly út 61.
- Adószám: 10843783-2-42
EU-VAT: HU10843783 - Cégjegyzékszám: Cg.01-09-264236 (a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság által bejegyezve)
- Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-73793/2014
Webshop tárhelyének szolgáltatója
- Cég neve: Tárhely.eu Kft.
- Cím: H-1144 Budapest, Ormánság u. 4.
Vásárlás folyamata
A korondi-keramia.hu oldalakon keresztül történő megrendelés-leadáshoz regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az ezen oldalon közölt feltételek érvényesek. Az oldal használata és a rendeléskezelés magyar nyelven történik.
Az oldalon keresztül feladott rendelések esetén rendelése egyéni iktatószámot/megrendelésszámot kap, melyet az automatikus rögzítésről szóló visszaigazolás tárgysorában és a levél törzsében is láthat. Ezek a rendelések tárolásra kerülnek. A feladott rendeléseket utólagosan lehetősége van módosíttatni vevőszolgálatunkkal.
Amennyiben Ön nem tudja, vagy nem kívánja rendelését honlapunkon keresztül feladni (például állami, oktatási megrendelések), úgy rendelését leadhatja az alábbi módokon is:
- Elektronikus levél formájában: a Kapcsolat menüponton lehetséges módon
Ha a rendelés feladása előtt bármilyen kérdése lenne, úgy vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Hívja a (+36 1) 429-3200 telefonszámot vagy írjon E-mailt!
Oldalainkon keresztül leadott megrendelések kizárólag függő rendelésként kerülnek a rendszerünkbe. Minden leadott megrendelés beérkezését rendszerünk automatikusan visszaigazolja, ez azonban csak tájékoztatásul szolgál, hogy rendszerünkbe beérkezett a megrendelés. Vevőszolgálatunk az automatikus megerősítés után az elfogadásról tételesen megerősít és/vagy visszaigazol!
A korondi-keramia.hu oldalunk kizárólag rendelésfeladásra és online ártájékoztatásra szolgál. Az oldalunkon keresztül megadott személyes adatokat és rendeléseket bizalmasan kezeljük. Adatait kizárólag a rendelés teljesítése érdekében adjuk át harmadik félnek, mely kizárólag a rendelés teljesítése céljából használhatja adatait. Adatainak kezelésére vonatkozóan bővebben az Adatvédelmi nyilatkozatban olvashat.
A korondi-keramia.hu oldalakon Ön nem csak ajánlatainkról, de megrendelése állapotáról is tájékozódhat bejelentkezés után a felhasználói fiókjában!
Megrendelését nyomon követheti az Ügyfélfiókjába történő belépés után. A rendelési állapotok változásáról a rendszerünk emlékeztetőt is küld a rendelésen szereplő E-mail címére. Rendelésének állapotáról emellett a vevőszolgálatunkon is érdeklődhet (Tel.: +36 1 / 429-3200).
Fizetés
A termékeket a ScanDer Kft. és/vagy partnere számlázza, és szerződött partnereivel vagy közvetlenül szállítja.
Az oldalainkon kiválasztott és megrendelt termékeket a vevőszolgálat munkatársa által visszaigazolt megrendelésben szereplő szállítási idő, termékárak és fizetési feltételek szerint szállítjuk. Magyarországi házhozszállításnál 3 (három) kilogramm tömeg alatt egységesen 1100 Ft+áfa szállítási díjat számítunk fel. (Külön jelezzük, ha díjmentes vagy más kedvezményes házhozszállítási lehetőség áll rendelkezésre.)
A 3 (három) kg-ot meghaladó és külföldi szállítások esetén a szállításra egyedi árajánlatot adunk az ügyfél egyedi igényeit figyelembe véve.
A vásárláskor Ön elfogadja, hogy az oldalainkon szereplő árak bizonyos esetekben eltérhetnek a szállításkori áraktól - figyelembe véve a szállítói árváltozásokat és egyéb külső hatásokat (pl. deviza árfolyamváltozás). Amennyiben a szállításkori árunk a visszaigazolt megrendeléskori árnál alacsonyabb, úgy Ön a kedvezőbb áron kapja meg a megrendelt terméket. Ön elfogadja, hogy a megrendeléskor érvényes ár 3 %-nál alacsonyabb árváltozása esetén a számlázás időpontjában érvényes áron számlázzuk a megrendelt terméket. 3 %-nál magasabb árváltozás esetén az aktuális árváltozásról (ha az magasabb eladási árat jelentene a megrendeléskori árhoz képest), kérésre külön értesítjük. Az ÁSZF (Üzletszabályzat) elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy abban az esetben, ha minden gondosságunk ellenére nyilvánvalóan téves ár szerepel egy terméknél (pl.: rendszerhibából vagy más, nem szándékos okból 0 Ft, 1 Ft, vagy a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától eltérő ár), abban az esetben a terméket nem vagyunk kötelesek hibás áron szállítani, hanem felajánlhatjuk a helyes áron történő szállítást. Természetesen ilyen esetben ezt vevőszolgálatunk jelzi Önnek, és rendelését az új feltételekről az Ön visszajelzéséig függő állapotúra tesszük. Ebben az esetben Ön eldöntheti, hogy az új feltételekkel is kéri-e a szállítást vagy elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben kéri a szállítást, úgy a vevőszolgálati elektronikus levél kézbesítésétől számított 5 (öt) munkanapon belül rendelését megerősítheti. Amennyiben ezt nem teszi, úgy rendelését lemondottnak tekintjük, és töröljük a rendszerből. Ebben az esetben egyik fél részéről sem áll fenn semminemű kötelezettség. Megrendelésével elfogadja, hogy amennyiben az adott terméket a gyártó a megrendelés vevőszolgálat általi visszaigazolás pillanatában már nem gyártja, nem szállítja, úgy a vevőszolgálatunk kapcsolatba lép Önnel, és tájékoztatja arról, hogy az adott terméknek elérhető-e újabb változata, verziója vagy alternatív termék, és milyen feltételek szerint tudja azt Ön megvásárolni.
A megrendeléssel elfogadja, hogy a megrendelésre történő beszállítás és a megrendelés teljesítésének biztonsága érdekében cégünk egyes termékekre foglaló megfizetését kéri. A termék beszállítása a foglaló összegének megfizetése után kezdődik. Ön elfogadja, hogy a foglaló összege a termék átvételének meghiúsulása esetén nem fizetendő vissza.
A beérkezett termékeket a fizetési mód és a raktárkészlet függvényében lehetőségeinkhez képest a lehető legkorábban kiszállítjuk. Amennyiben a rendelés feladásakor előre fizetést választott (banki előre utalás), úgy a termék kiszállítása kizárólag az ellenérték beérkezése után történik. Bizonyos esetekben előzetes egyeztetés alapján banki átutalási bizonylat bemutatását követően a kiszállítás megtörténhet.
Névre szóló, egyedi megrendelésre készült termékek esetében kizárólag banki előre utalással fogadunk el megrendelést más, külön megállapodás hiányában. A névre szóló regisztrációval szállított termékek esetében hiányosan, vagy hibásan megadott regisztrációs adatokért nem vállalunk felelősséget. Ebből eredő károkért sem anyagi, sem jogi felelősséget nem vállalunk, azok módosításának, javításának esetleges költségei a vásárlót terhelik.
Euró- lej- vagy forint-alapú fizetés:
Cégünknél fizethet forintban (HUF), lejben (RON) és euróban (EUR) is a megadott bankszámlaszámunkra. Euróban vagy lejben történő fizetési igény esetén kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal! Esetlegesen az adott devizához tartozó külföldi utakási kötség a megredelőt terheli. A megrendelés után - vevőszolgálatunkkal történő előzetes egyeztetést követően - lehetősége van a fizetési mód megváltoztatására.
Euró és lej-alapú fizetést elfogadunk magyarországi székhelyű vállalkozásoktól, magyar természetes személyektől (magánszemélyektől) is, valamint EU-n belüli és EU-n kívüli magánszemélyektől és cégektől egyaránt!
EU-n belüli cégek esetében, ha rendelkeznek érvényes úniós adószámmal (EU-VAT No.), az áfa összege a hatályos jogszabályok szerint nem fizetendő.
PayPal és hitelkártyás fizetési módok:
A vevőszolgálatunkon hitelkártyás fizetési lehetőség jelenleg nem érhető el. Amennyiben Ön mindenképpen hitelkártyával, vagy bankkártyával szeretne fizetni, javasoljuk, hogy a fizetést számlavezető bankunk fiókjában tegye meg! Így az Ön bankkártyaadatai az eladónál nem kerülnek tárolásra, az eladó azt nem is ismeri meg.
Biztonsági okokból oldalunkon nem tud közvetlenül és azonnal fizetni! A rendelés feladása után munkatársunk szükség esetén telefonon megkeresi Önt, és csak ezután küldünk előleg- vagy foglalóbekérőt! Biztonsági okokból soha ne fizessen PayPal-lal, csak ha előtte a munkatársunkkal már egyeztetett telefonon, és cégünk visszaigazolta a PayPal fizetési lehetőséget!
Szállítás, termékátvétel
Amennyiben bármilyen külső körülmény lehetetlenné vagy hosszadalmassá teszi a szállítást (pl.: a gyártó megszüntette a termék gyártását, sztrájk, háború vagy egyéb politikai, gazdasági okok, egyéb vis major, stb.), tájékoztatjuk a regisztrációkor megadott E-mail címén (csakis regisztráció esetén), a rendelését visszajelzéséig felfüggesztjük, vagy visszajelzés hiánya esetén a tájékoztató kiküldése utáni ötödik munkanapon automatikusan töröljük.
Az ÁSZF (Üzletszabályzat) elfogadásával beleegyezik abba, hogy a késedelmes vagy nem teljesült szállításokért semmilyen jogi vagy anyagi felelősséget nem vállalunk. A nem teljesült szállítások esetén, amennyiben a termék ellenértékét banki átutalással fizette, az összeget az utaláshoz szükséges információk ismeretében utaljuk vissza az Ön részére.
Az ÁSZF (Üzletszabályzat) elfogadásával beleegyezik abba, hogy amennyiben adminisztrációs okokból véletlenül az Ön részére nem a megrendelt termék kerül kiszállításra, úgy a tévesen szállított csomag visszahozatalával kapcsolatban maximálisan együttműködik cégünkkel, lehetőséget biztosít arra, hogy a futárszolgálat, amely a tévesen szállított csomagot átadta, kapcsolatba léphessen Önnel, és együtt megszervezzék, megbeszéljék, hogy a futár mikor mehet és veheti fel a tévesen szállított csomagot. Téves csomagszállítás esetén cégünk külön szállításban gondoskodik az eredetileg megrendelt csomag szállításáról. Mind a tévesen szállított csomag, mind a cserecsomag futárszolgálati szállításának díját ilyen esetben cégünk fizeti.
Ön elfogadja, hogy amennyiben tévesen kiszállított és átvett csomag (termék) visszaszállítása 14 napon belül meghiúsul, vagy az átvett terméket használatba vette, az eredetileg megrendelt termék és az átvett termék árkülönbözetét megfizeti. Amennyiben az átvett termék ára alacsonyabb a megrendelt termékénél, az árkülönbözetet a megadott bankszámlájára visszautaljuk.
(Használatba vett termékre vonatkozóan lásd az elállási jog ismertetőnket!)
Szállítás közben megsérült terméket csak abban az esetben tudunk visszavenni, ha a sérülést a szállító futárszolgálattal a kézbesítéskor jegyzőkönyvben rögzítik, és hiteles fényképfelvételt készítenek a sérülésről. Ezért szükséges és fontos, hogy a kiszállításkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérülési jegyzőkönyv hiányában a sérült terméket nem áll módunkban visszavenni.
Bármely, szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdés esetén forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz!
Személyes átvétel esetén lehetősége van vevőszolgálati raktárunkban, illetve szerződött partnerünknél utánvétes fizetéssel átvenni a megrendelt terméket.
Jótállás, szavatosság
Minden kerámiatermékre a gyártó által meghatározott magyarországi jótállást biztosítunk, mely a termék számlázásának napjától illetve az EU-forgalomba hozatal napjától érvényes, de legkevesebb a hatályos magyarországi jogszabályi időtartam. Minden termék mellé - ha azt a gyártó biztosítja - a termék gyártója által biztosított információs anyagot szállítjuk (esetenként elektronikusan letölthető lehetőség a csomagoláson vagy egyéb dokumentumon jelölve). A termékekhez ingyenes technikai terméktámogatást biztosítunk közvetlenül vagy a gyártói képviselet és/vagy szerződött partnere útján.
A. Kellékszavatosság
Ön a ScanDer Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- kérhet kijavítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna;
- ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja a minimálisan indokolt díjhatárig, amely nem lehet magasabb az eladó által ajánlott összegnél, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat;
- választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 60 (hatvan) napon belül közölni. Ha a hiba ellenére történő, további károsodást okozóan használja a terméket, akkor a használattal okozott kár javításának költsége Önt terheli. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti! Használt dolog esetén ez a határidő 30 nap, de legfeljebb egy év.
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a ScanDer Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.
B. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az A. pontban (Kellékszavatosság) meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy cserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felelt meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi, EU-n belüli forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog (termék) gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő 1 (egy) okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a gyártó jótállást biztosít.
A termékek részletes leírásában olvashat arról, hogy az adott termékhez milyen időtartamú, a forgalmazótól független gyártói jótállás tartozik. Ennek hiányában a jótállás időtartama egységesen egy év.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A jótállás nem vonatkozik a termék nem rendelttésszerű használatából eredő hiba, sérülés esetére.
Oldalainkon egyedi, kézműves dísztárgy termékek szerepelnek. Azok ettől eltérő használata esetén semmilyen felelősségez nem vállalunk.
A termékek leírásánál külön jelezzük, ha a gyártói információk alapján más felhasználási szokások is léteznek, de ilyen esetre a jótállás nem terjed ki.
(Például egy termék mikrohullámú sütőben való használata, túlhevítés, egyes díszvázák vízáteresztése esetén, amelyek a szokásos dísztárgy felhasználáson túlterjednek.)
További fontos tudnivalók a jótállással kapcsolatban
A Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Kormányrendelet alapján a ScanDer Kft.-t jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem-rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az ügyfél részére történő átadásával kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, amelyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartamot ír elő. Ettől természetesen a gyártók eltérhetnek saját érdekkörükben. A jótállás esetlegesen eltérő időtartamáról a termékek részletes leírásában olvashat.
A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos is érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben. A jótállás elsősorban a forgalmazott termékhez kötődik, ezáltal a szerződéstől függetlenedő, azon átívelő jogviszonyt hoz létre a hibás termék mindenkori tulajdonosa és a jótállás kötelezettje között. A hibás termék mindenkori tulajdonosa jótállási igényével fordulhat a forgalmazóhoz vagy kijavítás iránti igénnyel a jótállási nyilatkozatban (jótállási jegyen) megjelölt szervizhez.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár!
Vásárlástól való elállás joga
A fogyasztókat (természetes személyeket) a 45/2014 (II. 26.) Korm.rendelet alapján a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg. (Ezzel kapcsolatosan további információkat itt talál: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/)
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalan csomagolásban, használatlan állapotban érkezik vissza.
Az elállási jog nem vonatkozik az átvétel után megsérült termékekre, ez esetben szervizügyintézést igényelhet.
Az elállási jog nem vonatkozik az egyedi megrendelésre beszállított és/vagy gyártott termékekre.
Az elállási jog nem vonatkozik a használatba vett termékekre. (Értsd: az elállási jog nem jelenti a termék 14 napos ingyenes használatának lehetőségét!)
Az elállási jog érvényesítésének igénybejelentését a termék átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül teheti meg személyesen vagy írásban az erre rendszeresített formanyomtatványon. A vételárat az elállási jog bejelentését követően 14 napon belül visszafizetjük. Ha a vásárolt termék ez idő alatt nem érkezik be, vagy a vásárló annak visszaküldését és sérülésmentességét vagy használatlanságát hitelesen nem igazolja, úgy a visszatartás jogával a termék beérkezéséig élhetünk. A hiánytalan csomagolásban visszaérkezett, használatlan áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük, vagy a vevő által megadott bankszámlára visszautaljuk. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, a megérkezését követően, de a fentiekben részletezett módon visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra figyelembe véve a fent részletezett csomagolási és használati állapotot.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát az ebben a pontban szabályozott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Cégünk minden esetben 1 (egy) munkanapon belül visszaigazolja az elállási nyilatkozat megérkeztét. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi cégünknek. Postai úton történő elállási jogérvényesítés esetén a postára adás dátumát, E-mail esetén a küldés idejét vesszük figyelembe a határidőszámítás szempontjából. E-mail küldése esetén javasolt a kézbesítési visszaigazolás kérése!
A rendelet értelmében a fogyasztót nem terhelik az elállási jog gyakorlása következtében a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült és igazolható, minimálisan indokolt költségek, amely összege nem lehet magasabb a kiszállítás költségénél. Ez Önnek azt jelenti, hogy az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaszállításának feladatát igen, annak minimálisan indokolt költségét nem Önnek kell vállalnia. Igény esetén természetesen a terméket a kiszállítási címről szerződött futárszolgálati partnerünkkel el tudjuk szállíttatni egyeztetett időpontban.
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
A gyártó által nem csomagolt, vagy nem zárt módon csomagolt termékek (pl. üvegek, kerámiák, stb.) visszavétele higiéniai és egészségügyi okokból cégünknél szintén nem lehetséges.
Amennyiben nem biztos benne, hogy a megrendelendő termék valóban megfelelő lenne-e Önnek, javasoljuk, hogy kérje vevőszolgálatunkon a termék megtekintési lehetőségét, melyre díjmentesen lehetőséget biztosítunk.
A 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet teljes szövegét a https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso oldalon is olvashatja.
Az elállási jogról bővebben az EU magyar nyelvű oldalán tájékozódhat: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_hu.htm
Az üzletszabályzat elfogadásával beleegyezik abba, hogy a késedelmes vagy nem teljesült szállításokért sem jogi, sem anyagi felelősséget nem vállalunk.
Adatvédelem
Erre vonatkozóan részletesen lásd: Adatvédelmi nyilatkozat.
Cookie-k (sütik)
Annak érdekében, hogy bejelentkezhessen a honlapra, a rendszer kérhet egy E-mail címet vagy bejelentkezési azonosítót és egy jelszót, amelyre az Ön Ügyfélfiókjaként hivatkozunk. Miután létrehozta az Ügyfélfiókját (regisztrációját az oldalunkon), egy helyen tudja ellenőrizni a feladott rendeléseivel kapcsolatos adatait. Az oldalunk az EU-szabályoknak megfelelő sütiket (cookie) használ, amelynek tulajdonságairól honlapunkat először meglátogatva állíthatott be engedélyeket a használatra. Amennyiben ezt nem tette meg, vagy nem emlékszik, hogy megtette-e, elég, ha a böngészője gyorsítótárából törli a sütiket és újra meglátogatja az oldalunkat. Ilyenkor a cookie-szabályozásunk ismételt megerősítést kérhet Öntől. (Ha nem tudja, hogy kell ezt megtennie, kérjük olvassa el a böngészője súgójában a vonatkozó részt!) A honlapunk által használt sütik (cookie-k) minden esetben csak automatizált folyamatokhoz kerülnek felhasználásra, hogy a rendszerünk valóban tudja azonosítani a sok látogató közül, hogy mely folyamatot végzi Ön (például ne keveredjen össze rendelésfeladáskor az Ön adata más, szintén éppen rendelő ügyfél adatával), illetve megkönnyíti Önnek az oldal használatát azáltal, hogy megjeleníti Önnek például a korábban nézett termékeket. Cégünk az oldal használatával összefüggő cookie-kat elemzési célokból nem használja, azok az Ön számítógépén kerülnek tárolásra, hogy esetleges ismételt látogatáskor Ön könnyebben használhassa oldalainkat. Honlapunk egyéni azonosításra nem alkalmas módon gyűjtheti, hogy mely termékeket nézték meg minél többen, hogy így ajánljon népszerű termékeket Önnek. Más, külső coockie-kra vonatkozóan (pl. Facebook, Google, Twitter, stb.) az adott modulok fejlesztőinek Adatvédelmi Nyilatkozatai érvényesek.
Levelezés, hírlevelek, felmérések
Oldalaink működésének és a kiszolgálás minőségének érdekében a regisztrációkor megadott E-mail címére a megrendelése állapotáról és állapotának változásáról E-mailt küldünk.
Minden regisztrált ügyfelünk elfogadja, hogy havonta egyszer E-mail címére megkapja a korondi-keramia.hu oldalunk online folyóiratát, melyben olvashat termékeinkről, termékeink használatával kapcsolatos ötletekről, tippekről, újdonságokról és még sok minden másról.
Regisztrációjával elfogadja, hogy időszakosan regisztrációkor megadott címére postai vagy elektronikus úton tájékoztató anyagot vagy ingyenes ajándékot, ajándékutalványt küldjünk.
Hírlevelünkkel kapcsolatos adatmódosítását (E-mail-cím változása, feliratkozás további hírlevelekre, leiratkozás korábbi hírlevelekről) az Ügyfélfiókjában is megteheti, azonban minden egyes hírlevélben külön is lehetőséget biztosítunk a hírlevél-leiratkozásra.
Függelék
Az oldalainkon szereplő termékképek csak illusztrációk, a termékek kinézete eltérhet a szállításkoritól, ezért felelősséget nem vállalunk. Esetenként a képen szereplő termék színe más, gyári kép hiánya miatt eltérhet. Ezt igyekszünk jelezni.
A termékek specifikációi alapvetően a gyártó adatokon alapulnak, változtatásuk a gyártó hatáskörébe tartozik, változásukért nem vállalunk felelősséget.
Az oldalainkon szereplő termékek nagy száma, és a rájuk vonatkozó nagy mennyiségű információ miatt a felvitt adatokban előfordulhatnak hibák, elírások, ezekért a felelősséget nem vállaljuk.
Az oldalunkon szereplő termékinformációk és árak tájékoztató jellegűek. Ha hibás információt lát oldalainkon, kérjük, tájékoztassa vevőszolgálatunkat E-mail-címünkön! Amennyiben cégünk a megrendelés teljesítése során talál olyan hibát, amely miatt a teljesítés az eredeti feltételek szerint nem teljesíthető (pl. hibás ár), úgy ez esetben az Ön részére névre szóló árajánlatot készítünk. Ekkor a megadott elérési lehetőségek egyikén (telefon vagy E-mail) értesítjük. Amennyiben az árajánlat alapján Ön továbbra is fenntartja a rendelését, úgy Önre a névre szóló árajánlat feltételei lesznek érvényesek, az eredeti megrendelését töröljük.
Vásárlói panaszok, észrevételek kezelése
A vásárló panaszával, észrevételével a következő szervezetekhez fordulhat:
ScanDer Kft.
1146 Budapest, Thököly út 61.
Más módokon: Kapcsolat menüpontunkon keresztül.
Zugló Polgármesteri Hivatal Jegyzője:
1145 Budapest, Pétervárad u. 2-4.
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.
Budapest Fővárosi Kormányhivatal (BFKH), XIV. kerület:
1145 Budapest, Pétervárad u. 11-17.
Ver. 17/1